wtorek, 7 lipca 2015

CZARNA SIATKA

Dziś przychodzę do Was z kolejnym modowym postem. Ostatnio upolowałam w H&M piękny, klasyczny czarny komplecik, byłam w nim na komunii bo idealnie nadaję się na właśnie taką okolicznoś. Powtórzę to po raz setny, że lubię prostotę i elegancję dlatego takie rozwiązanie jest dla mnie wręcz idealne! Cóż klasyka z klasyką czyli czerń jako całość i czerwień na ustach. Postawiłam na prosty, niski kucyk- moim zdaniem wydaję się być naprawdę dobrze skomponowany z całością!


 








Koszulka- H&M

Spódnica- H&M

Szpilki- River Island 

Zegarek- Bijou Brigitte
Okulary- Tally Weijl 

4 komentarze:

  1. Ja także uwielbiam prostotę i elegancję, więc cieszę się, że trafiłam na twojego bloga. Zamierzam przeczytać każdy post.
    Pod względem modowym nie należę do osób odważnych, więc ubieram się w raczej stonowane kolory i nie przesadzam z ich ilości
    Ta stylizacja ogromnie mi się podoba, ostatnio kupiłam (również w H&M ^^) podobną sukienkę, którą wręcz kocham nosić. Jestem pewna, że regularnie czytając twojego bloga znajdę rzeczy po które wybiorę się do sklepu.

    Zapraszam do mnie:
    http://bede-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanko kochana :)
      Jak znalazłaś mojego bloga? :D

      Usuń
    2. Na tablicy facebook'owej wyświetliło mi się zdjęcie z twojej sesji u fotografa, więc z ciekawości kliknęłam w link do twojego bloga :)

      Usuń
    3. Oo super! :)
      Mam nadzieję, ze nie żałujesz kliknięcia :)

      Usuń