wtorek, 25 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL

Hej! Należę do tej części społeczeństwa, której szkoła zapisana jest jeszcze na parę dobrych lat, więc postanowiłam zrobić post o takiej sportowej elegancji. 
Prosta, szara sukienka + kraciasta koszula = wygodna stylówka. Na nogach zwykłe, wygodne balerinki i oczywiście plecak! Nie jestem zwolenniczką toreb do szkoły, zawsze prędzej czy później mnie coś boli; a  klasyczny plecaczek zawsze będzie cool. Jeśli chodzi o makijaż jest to typowy klasyk- czerwone usta oraz kreski. Jeśli chodzi o case to serdecznie polecam bless the case! Obudowy nie brudzą ani nie rysują się, a wyglądają zjawiskowo.


SUKIENKA- CUBUS
BALERINKI- H&M
KOSZULA- PULL&BEAR
PLECAK- H&M
CASE- BLESS THE CASE 

6 komentarzy:

  1. piękna obudowa na telefon :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna obudowa *-*
    Ja również wracam do szkoły ;-; Akurat potrzebowałam inspiracji modowej, a ten zestaw mi się spodobał, więc w najbliższym czasie pokombinuję z czymś podobnym.
    Czekam na kolejne posty, twój blog jest świetny ^^

    Zapraszam do mnie:
    http://bede-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń