wtorek, 28 lipca 2015

CZARNY&BIAŁY

Hej! Dziś razem z koleżanką zrobiłyśmy bardzo spontaniczne sesje. Spontaniczne, ale jakie owocne! Dziś była wymarzona pogoda do robienia zdjęć, ponieważ słoneczko nam towarzyszyło cały czas. A tak z innej beczki mówiąc, za niedługo mam urodziny i rozmyślam nad kupnem jakiegoś dobrego aparatu (jeszcze nie czas na lustrzankę niestety), co więcej! Tam ta ram tam! Tak sobie myślę, że blog będzie również o kosmetykach, ale to dopiero jak będę miała w końcu jakiś lepszy sprzęt niż aparat w iPhone. Nie napiszę ''dziś postawiłam na biel i czerń..." bla, bla, bla. Przecież już chyba wiadomo (dla tych co oglądają mojego bloga), że kocham te kolory i to one będą miały przewagę na tym blogu! Wy też czekacie na te upały? Ja już nie mogę się doczekać aż wskoczę do basenu i popływam sobie albo zagram w badmintona, ah!









BLUZECZKA- NEW LOOK
SPÓDNICZKA- CUBUS
KOTURNY- NEW LOOK
ZEGAREK- CASIO
ŁAŃCUSZEK- YES
TOREBKA- NEW LOOK

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, sama w lato ubieram się podobnie :)
    Byłoby wspaniale, gdybyś więcej czasu poświęciła także kosmetykom. Zwróciłam uwagę na twój makijaż i interesuje mnie, jakich kosmetyków używasz ;)
    Ogólnie mogłabyś napisać posta o kosmetykach pielęgnacyjnych i do demakijażu, ponieważ sama się rozglądam za czymś konkretnym ;-;

    Zapraszam do mnie:
    http://bede-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję po raz setny za miłe słowa i docenienie :*
      Okej, pokombinuję coś z makijażami :)

      Usuń
    2. Dziękuję po raz setny za miłe słowa i docenienie :*
      Okej, pokombinuję coś z makijażami :)

      Usuń