wtorek, 15 września 2015

SPORTOWA ELEGANCJA

"Bo nie samą elegancją człowiek żyje!"- No właśnie, dziś mam post, w którym postawiłam na trampki + koszulę, tak sobie myślałam i myślałam jakie buty będą najlepsze na jesień i doszłam do tego, że w tym roku będą to roshe run; powiem krótko tak wygodnych trampek nigdy nie miałam, są lekkie jak piórko a motyw jest bardzo oryginalny. Rewelacja! Jeśli chodzi o kurteczkę- bardzo podoba mi się kolor, khaki/oliwka. Jest bardzo lekka i bardzo ją lubię; brawo House! Uwaga przyznaje się bez bicia, po raz pierwszy kupiłam sobie coś czerwonego i dzięki temu zakupowi zrozumiałam, że nie mogę ograniczać się do tych samych kolorów tylko muszę otworzyć się na całą gamę kolorystyczną. 





























KURTKA- HOUSE
KOSZULA- RESERVED
JEANSY- H&M
NIKE ROSHE RUN- WORLDBOX 
BIŻUTERIA- ARTIS

FOTOGRAF PHOTOGRAPHY K.S

4 komentarze: