wtorek, 8 września 2015

JESIENNE KOLORY

Hej! Muszę zacząć od tego, że blog będzie tylko o tematyce modowej, ponieważ to mnie kręci najbardziej i chce się tylko na tym skupić także usuwam wszelkie kosmetyczne notki- przepraszam; obiecuję, że nadrobię braki różnymi outfitami. Więc czas na jakąś stylóweczkę. Ostatnio wiele osób pisze mi, abym robiła więcej postów związanych z moim makijażem- coś pokombinuję. Coś tam wiem, lecz nie jestem w tym ekspertem. Jeśli chodzi o dzisiejszy post- jako, że zbliża się jesień już dziś postawiłam na ciemne i mocne kolory (jak widać także w makijażu). Korzystam z ostatnich dni ciepełka w czarnej spódniczce i bordowej bluzeczce. Jeśli chodzi o zdjęcia- serdecznie dziękuję Karolinie z Photography K.S za zrobienie mi bardzo owocnej sesji, gorąco polecam!














BLUZKA- TALLY WEIJL
SPÓDNICZKA- STRADIVARIUS
TORBA- NEW LOOK
PAZNOKCIE- SALON Z PAZUREM

2 komentarze: