wtorek, 2 lutego 2016

SELFIEROOM X DRESSLINK

Uwielbiam, kiedy w powietrzu czuć wiosnę- ta świeżość oraz rześkość w powietrzu. Od razu robi mi się dobry humor i inne nastawienie do życia. Zimo! Sio! Pomyślałam, że jest okazja jakoś ubarwić sobie nadchodzącą porę roku więc postawiłam na mocny róż, lubię się czasami wyróżniać. Znalazłam też bardzo fajne okulary kreowane na Diora. Ostatnio odkryłam SELFIEROOM, jeśli nie znacie- koniecznie zajrzyjcie! Nowa wiosenna kolekcja, jest cudowna. Ja już sobie upatrzyłam parę rzeczy, a Wy? Jeśli chodzi o sukienkę oraz okulary- zajrzyjcie na dresslink, w razie pytań pisze komentarze.


































PŁASZCZ- SELFIEROOM
OKULARY- DRESSLINK
SUKIENKA- DRESSLINK
SZPILKI- RESERVED

22 komentarze:

  1. Jesteś przepiękna!
    Płaszczyk boski:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ta szminka, która kolorystycznie świetnie komponuje się ze stylizacją! A fryzurę to masz świetną. Jestem zakochana w takich, ale niestety mi, chyba nie byłoby w takiej dobrze i ubolewam. :( A na dodatek, ale na zdjęciach pozytywna pogoda!

    Pozdrawiam, www.justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super z Cb dziewczyna, stylizacja bardzo mi się podoba, zdjęcia też są ładne, aż szkoda, że ktoś taki bawi się w OBS/OBS, lepiej przyciągnąć prawdziwych czytelników ciężką pracą (a myślę, że nie miałabyś z tym problemów), niż taką pustą wymianą obserwacji...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, bardzo ładny kolor płaszczu.
    zdecydowanie super outfit!
    www.emillionofdiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia ! I cudny ten płaszczyk ;* A szminka idealnie do niego pasuje ^.^

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiscie wygladasz w tym outficie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam zamiar zamówić te oklukary. ;) Piękny kolor płaszcza! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wieje, aż uszy chce urwać :(
    Kolor płaszczyku jest naprawdę świetny i przy okazji w różu Ci do twarzy :)
    Super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie tez wiało :(
      Trudno było zdjęcia robic, ale cos wyszło :D

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia, tak mi się podoba ten płaszczyk *.*

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że dopiero zaczynasz, to podobnie, jak ja, ale na pierwszy rzut oka jest dla mnie idealnie i mam wrażenie że odniesiesz spory sukces. :)

    Już obserwuję, zaobserwujesz mnie? :)
    http://fromkatrin.blogspot.com/ NOWY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, dziękuje! <3
      Moda to moja najwieksza pasja, chce cos robic w tym kierunku.

      Usuń
  11. Świetna stylizacja kochana :* Cudny płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń