wtorek, 3 maja 2016

SPRING LOOK

W końcu nadeszła piękna pogoda, tak długo na nią czekałam, aby pokazać Wam moja ulubioną stylizację na takie dni! Wszystko z Selfieroom.pl oprócz spodni. Ostatnio ubieram się tylko u nich, są godni polecenia. Pastelowe kolorki trafiają w moje serduszko w stu procentach, na wiosnę są idealne! Zachęcam Was do ubierania się jasno i pogodnie, po co psuć sobie nastrój przez ciemne i przygnębiające kolory? Polecam też biżuterię od Coralove.pl, jest świetna i delikatna. Buzi!












































all outfit- selfieroom.pl
trousers- new look

12 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 17 lat?? Cóż wygladasz na duzo starszą wybacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo, zalezy mi na tym. Rocznikowo 18 :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia i ładna stylizacja taka w moim stylu. Pozdrawiam i zapraszam do nas https://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo!!! <3
    Cudowne fotki
    Pozdrawiam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna z Ciebie kobieta ...A ubrania cudowne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń