wtorek, 16 lutego 2016

DREAM BAG

Pogoda wiele się nie zmieniła, outfit wręcz przeciwnie! Co prawda znowu mamy tutaj płaszczyk nude, ale nieco inny niż ostatnio- jest dłuższy i wykonany z innego materiału. Jeśli chodzi o okrycia płaszczyki skradły moje serduszko, a kolejne posty zapowiadają się bardzo "płaszczykowo", już nie mogę się doczekać! Będzie kolorowo! Mam nadzieję, że w końcu pojawi się słoneczko na niebie i zdjęcia wprowadzą Was w wiosenny klimat. 







Moja wymarzona torebka w końcu u mnie! Widać radość! Ahh... co moda robi z człowiekiem, lubię to!










COAT- PUMPS BUTIK
DRESS- MODNY WOREK
BAG- SELFIEROOM
SUNGLASSES- TALLY WEIJL 

8 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej torebce!!
    Świetny look, bardzo mi się podoba. Obserwuję.
    Zapraszam na: http://wicziks.blogspot.com
    BUZIAKI :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest przepiękna lecz bardziej urzekł mnie płaszczyk i sukienka <3
    Sukienka ma niesamowity tył *.*
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja !! Wszystko mi się w niej podoba, cudoo ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń