wtorek, 12 stycznia 2016

MY WISHLIST WITH DRESSLINK

Dziś trochę inny post niż zawsze; a w nim nie ja, lecz ubrania lub akcesoria, które naprawdę bardzo się spodobały. Szczerze mówiąc lista nie jest krótka, nie umiałam się zdecydować jakie rzeczy Wam pokazać, więc pokaże wszystkie. A co mi tam! A może i również Wam się coś spodoba, kto wie... Dresslink ma różne opinie, pragnę się przekonać jak to jest naprawdę i chętnie podzielę się moją opinią. Mam bardzo dobre nadzieje i myślę, że wszystko będzie ładnie wyglądało a od zdjęcia reklamującego wielkiej różnicy nie będzie. No to zaczynamy przygodę! 
Na pierwszy rzut idzie super koszula w kratę, od dawna mi się podobała!
KLIK 


Bluzeczka w kolorze khaki zawsze się przyda. A kolor ten uwielbiam.


Może zostanę jeszcze przy bluzkach. Ta w biało-bordowe paski prezentuje się całkiem ładnie! 
KLIK 


Bardzo ładny i elegancki kapelusz. Bardzo fajny dodatek!

A na koniec zwiewna bluzeczka. Bardzo elegancka.
KLIK 

WSZYSTKO NA WWW.DRESSLINK.COM

2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się kapelusz ;) jest po prostu piękny! idealny kolor na stylizacje w takim okresie poza tym to świetny dodatek który urozmaici nasze codzienne stylizacje ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń