wtorek, 29 grudnia 2015

CHRISTMAS!

Były święta, nie ma świąt. A już za chwilę nowy rok! Jak ten czas szybko leci...
Jestem już z Wami od pół roku! A moda wszczepia się we mnie coraz bardzej.
Teraz już wiem, że to moja największa pasja; robię to z sercem i mam nadzieję, że jest to widoczne. Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie doceniają i szanują w tym co robię. To naprawdę motywujące! Zdjęcia z spontanowego wyjazdu do Katowic. Oj był to bardzo owocny dzień w zdjęcia, z resztą zobaczcie sami.









































SWETER- LU LA BOUTIQUE
KOZAKI- ELILU.PL
KURTKA- STELLA
CZAPKA- STELLA

11 komentarzy:

  1. Śliczny outfit :) i piękne zdjęcia :) ładna jesteś :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia agata115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjecia. Masz sliczny usmiech i genialny jest ten sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Desing Twojego bloga jest rzeczywiście elegancki.
    Gratuluję spędzenia sześciu miesięcy w blogowej sferze! Życzę Ci kolejnych sześciu miesięcy!
    Zdjęcia są genialne! Sweterek również. Ja się dziwię, że nie zmarzłaś bez kurtki przez te kilka zdjęć :)
    Mam pytanko, jakim sprzętem wykonywane są te zdjęcia?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :*
    Hehe no nie zamarzłam na całe szczęście :D
    Ja nie robie zdjęc tylko fotograf zapraszam na fb na photography K.S :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne Zdjęcia :) Masz Piękny uśmiech :*

    OdpowiedzUsuń