wtorek, 13 października 2015

RÓŻ W ROLI GŁÓWNEJ

Coś niepodobnego do mnie, znacie mnie- lubię stonowane kolory...
Ostatnio wspomniałam, że potrzebna jest mi zmiana; przecież nie można ograniczać się tylko do tych samych kolorów! W końcu znudziłabym się Wam.
A posty jesienno/zimowe będą mega kolorowe! Ostatnio zaczęłam współpracę z PASSIONE STYLE, mają bardzo ładne, dziewczęce ubrania, dodatki oraz buty. Są naprawdę świetni, odpisują od razu, o dostawię już nie wspomnę, za niedługo kolejny post ze współpracą z nimi. Serdecznie polecam!
Tak nawiasem mówiąc- w sumie fajnie być ubrana w coś bardzo kolorowego, aż czuje się lepiej. Nieskromnie mówię, że lubię wyróżniać się w tłumie, więc trzeba jakoś sobie radzić. 












FOTOGRAF- PHOTOGRAPHY K.S
SPÓDNICZKA- PASSIONE STYLE
BLUZECZKA- H&M
MARYNARKA- H&M
BIŻUTERIA- CCC

2 komentarze: