wtorek, 5 kwietnia 2016

LIFESTYLE- WARSZAWA

Cześć! Ostatnio byłam na wycieczce w Warszawie, był to mój pierwszy raz w stolicy. Z początku miałam mieszane uczucie co do tego miasta- wszystko takie ogromne, rozległe, dużo ludzi i w ogóle; z dnia na dzień coraz bardziej przekonywałam się do tego pięknego miasta. Począwszy od mieszanych uczuć zakończywszy na zachwycie! Fajna ta nasza Warszawka! Stylizacji w sumie nie robiłam a zdjęcia macie ogólnie tego miasta. Post typowo lifestylowy, ale już w weekend nowy post ze współpracy z Cubusem, buziaki!






 WIDOK Z OKNA





















ZDJĘCIA ZROBIŁAM JA ORAZ KOLEŻANKA ADA. DZIĘKUJĘ!

4 komentarze:

  1. Warszawa to naprawdę bardzo magiczne i cudowne miasto :) A szczególnie nocą :) mam słabość do dużych miast nocą :D
    Właśnie ze stolicą wiążę swoją przyszłość, o ile dobrze pójdzie chcę tam studiować ;)
    A co do zdjęć, to baardzo ładne :D
    Obs/obs? Kom/kom?
    ) http://madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak pierwszy raz byłam w Warszawie :) Było bardzo fajnie i zawsze lubię tam jeździć, niezłe zdjęcia :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chociaz zdjęcia robione telefonem nie oddają tego :( :*

      Usuń