wtorek, 23 lutego 2016

CORAL COAT

Cześć! Mały wypad na miasto, żeby porobić zdjęcia. Czemu nie! Gdy pogoda sprzyja wszystko jest o wiele lepsze. Na zdjęciach- przepiękny, koralowy płaszczyk od DOMI BUTIK (ma idealną długość rękawa i jest bardzo wygodny!).
Bardzo polecam Wam, DOMI BUTIK ponieważ są tam nie tylko piękne płaszczyki, ale i bluzeczki, sweterki itd. a Pani zajmująca się sprzedażą przemiła, chciałam podkreślić bardzo szybki kontakt na fb! Powiem tak, dzisiejszy outfit- Selfieroom+ DOMI BUTIK. Jak na razie nie umiem się "oderwać" od tej torebki, a beżowa spódniczka stała się moją ulubioną. O bluzce już nie wspomnę...
Kocham to co robię! I namawiam Was, żebyście robili to co Wam podpowiada serduszko, spełniajcie swoje marzenia! 






















PŁASZCZYK- DOMI BUTIK
BLUZKA, SPÓDNICZKA, TOREBKA- SELFIEROOM
SZPILKI- CCC

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :) Płaszczyk na 100% wyróżnia się z tłumu.

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszczyk i stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jak płaszczyk, ale bluzka ma cudowny dekolt!

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    http://five-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja <3 Bardzo podoba mi się płaszczyk , jest tutaj tak wiosennie :D
    To lubię :D
    Buziaki !! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Bardzo elegancka i osobista, płaszczyk rewelacyjny! ;)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, bardzo mi miło :)
      Ciesze, ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie, wszystko idealnie do siebie pasuje. Kolory dobrane idealnie. Cudowna torebka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja! :)
    mój blog --->http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tu po raz pierwszy i bardzo podoba mi się Twój blog! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że skradłam Twe serduszko modowe ;)

      Usuń